Select the search type
  • Site
  • Web
Search
::

 |  Saturday, December 7, 2019

تاریخچه ساب پورتال

ویژگی های بصری پرتال محله مهران 

    هدف از ایجاد پرتال محله مهران ، این است كه كاربران اینترنت بتوانند از طریق یك مدخل مدرن و ساخت یافته به تمامی اطلاعات و خدمات قابل ارائه دسترسی پیدا كنند. همچنین از دیگر اهداف ایجاد پرتال می توان به كاهش زمان و هزینه ارائه خدمات، كاهش رفت و آمدهای شهری و ترافیك، بهبود روابط شهرداری و شهروندان، دریافت باز خورد شهروندان از خدمات شهرداری، تقویت و بهینه سازی سیستم های كنترل و نظارت، ارائه اطلاعات و خدمات مطلوب به شهروندان در هر زمان و مكان، عدم ایجاد ازدحام در بخش های مختلف اداری  و كاهش مراجعات حضوری، كمك  در خدمت رسانی مطلوب به شهروندان با اطلاع از نیاز مندی ها و دسترسی به همه خدمات و اطلاعات شهری و شهرداری از طریق درگاه الكترونیكی اشاره نمود. 

      

    تعامل با شهروندان 

    همچنین در بخش های جانبی پرتال محله مهران ، بخش هایی چون فراخوان، معرفی محله ، ،خبر رسانی از رویدادها و عملکرد محله مهران و پیوندهای مرتبط و لینك های ارتباط با قسمت های مختلف شهرداری و سایر ارگانها  برای شهروندان وجود دارد. 

  برخی مشكلات شهری نظیر ترافیك و آلودگی هوا و از این دست كه از سویی باعث اتلاف وقت و هزینه های فراوان در حوزه شهروندی و از سوی دیگر باعث ایجاد تنش ها و مشكلات فراوان اجتماعی در شهر تهران شده اند، تنها با بهره گیری از امكانات ICT و فناوری های این چنین كاهش می یابد. به همین دلیل باید در جهتی حركت كرد كه خدمات مختلف شهری را به در منازل شهروندان برساند تا نیاز تردد آن ها در سطح شهر كاهش یافته و بالطبع از میزان اثرات سوء ترافیك شهری و آلودگی هوا نیز كاسته شود. گزارش هایی كه در ادامه می آید نگاهی دارد به خدمات و اطلاعات الكترونیكی پرتال محله مهران  كه در بخش هایی چون مدیریت شهری، حمل و نقل و ترافیك، اطلاع رسانی،سیستم های اطلاعات جغرافیایی، عوارض و شهرسازی تقسیم بندی شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است